torsdag 10. januar 2019

Ally's Angels DT challenge #18 "Godt Nyttår Tag"

Godt Nyttår alle sammen!
Nytt År og ny utfordring på Ally's Angels blog

Utfordringen denne gang er: Alt går


Nå som vi akkurat har startet på et nytt år, og skriver 2019 - tenkte jeg det var på sin plass å lage en Godt Nyttår-tag.

Denne lagde jeg ved bruk av litt mixed media,
- følte for å være litt leken, og grise litt med forskjellige teksturer og farger. 

Her nord har vi fortsatt mørketid, så dette gjenspeiler seg i fargene på tagen min.

Jeg har brukt Ranger's texture paste sammen med Tim Holtz stensiler. Klinte på litt forskjellige farger fra Prima Acrylic Paint og Inka Gold.

Til slutt pyntet jeg tagen med denne fantastisk coole hunden fra Kort & Godt, pluss litt metall gears fra Korthobby.


Takk for at du stakk innom!
Ønsker deg et godt og kreativt 
NYTT ÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you so much for visiting. Please leave a comment so I know you have been here, all comments are read and appreciated.