søndag 10. februar 2019

Ally's Angels DT Challenge #19 "Kort med blomster og sugerør"

Hei alle sammen!!!   

Denne gang blogger jeg for Ally's Angels, 

hvor temaet er :  Alt går.


Nå som min kjære mamma snart har fødselsdag, 
tenkte jeg det passet med et fødselsdags kort til henne. 
Hun er veldig glad i blomster, 
så dette blir litt utenfor komfort sonen for meg
 - men jeg kan vel ikke bare holde meg til 
gears og slike ting. 


Basen til kortet er baby blå bazzil.
Kortet er dekorert med mønsterpapir fra Maja Design.
Doily, blonder, blad, halvperler, sommerfugl og sugerør 
var noe jeg fant i mitt stasj.
Stemplet "Gratulerer med dagen" 
kommer fra Kort og Godt (M-226) 

Blomstene kommer fra Wild Orchid Craft



Innsiden og baksiden av kortet er også pyntet med 
diverse stempel fra Papirdesign.
«Gamle damer ruster ikke» og tallene er dies.




Håper min mamma vil like dette kortet.
Hun er som sagt glad i blomster og yndlingsfargen
hennes er blå, så jeg tror dette blir godt mottatt.


 Takk for du stakk innom bloggen min.
Ha en fin dag!
Klem fra Mariann

2 kommentarer:

  1. Hi Lisa, I am so glad I found this blog as well as your other one, this is so beautiful, your such an amazing talent, I love your creations.xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Janette, This is not Lisa´s blog...she´s a good friend of mine, helping me with my blog problems LOL
      And YES - Lisa is an amazing artist! <3

      Slett

Thank you so much for visiting. Please leave a comment so I know you have been here, all comments are read and appreciated.