lørdag 29. februar 2020

Bookfolding III "Owls -You Me"

You & Me

I dag er det skuddårsdag, og jeg & min kjære har forlovelsesdag.

I denne anledning tenkte jeg det kunne passe å vise dere ei bok som jeg brettet for noen år siden. Mønsterskaperen er svenske Annelie Söderwall.


Som tenåring så jeg for første gang denne teknikken; Bookfolding.
Jeg lovte meg selv at dette skulle jeg lære meg! – Men det skulle gå over 40 år før jeg endelig tok tak og lærte meg denne kunsten, som krever både tålmod og stor nøyaktighet.
Har drevet med dette siden 2014, og jeg kan trygt si det har blitt noen bøker! Var testbretter for Annelie Söderwall i nærmere tre år, og jeg har arrangert ett par kurs i denne teknikken. Nå bretter jeg stort sett bare ved bestillinger. 



Ønsker du ei brettet bok, er det bare å ta kontakt.

Takk for at du stakk innom bloggen min.
Ønsker deg ei riktig god helg!

Klem fra Mariann


14 kommentarer:

  1. Blir så imponert når eg ser desse bøkene dine. Små kunstverk

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Guri ♥️
      Jeg synes det er gøy å "transformere" gamle bøker på dette viset 😉

      Slett
  2. Wow...wat is dit prachtig gedaan, super! Het lijkt me super moeilijk!
    Groetjes Ellen

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, Ellen ❤️
      It's not so difficult, but you need a lot of patience 😂😂

      Slett
  3. Wow, vilket konstverk!!! Fantastiskt! Å grattis till er <3
    Kramar, Lisa

    SvarSlett
  4. wow!! tar meg av hatten! tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til noe sånt hihi

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja litt tålmodighet må en ha når en holder på med dette ;) Men jeg liker det.

      Slett
  5. Blir helt stum av beundring
    over disse bøkene du har brettet��
    Kjempe flink!
    Håper alt er bra med deg��
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så flott kommentar, snille du ❤️
      Alt bra her 👍 Håper det samme med deg og dine. Riktig god helg og god Påske 🐣🐥

      Slett

Thank you so much for visiting. Please leave a comment so I know you have been here, all comments are read and appreciated.