fredag 10. april 2020

Ally's Angels DT-Challenge #33 "Camera card for baptism"

Hei igjen!

 Velkommen til utfordring #33 i Ally's Angels 
som starter i dag, og varer fram til fredag 08.mai.
Denne gang som tidligere er temaet: Alt er lov.

Her er mitt DT-kort til utfordringen:
Jeg har brukt stencilen "Camera" fra Dutch Doobadoo.
Til basen har jeg brukt hvit bazzil. Ellers har jeg brukt sort, og ett par forskjellige blånyanser av bazzil. Mønsterpapiret er fra danske 

Bildet av den søte gutten er fra Nellie's Vintage.
Dies som er brukt til guttebildet er fra My crafty time dies.
Så har jeg tredd i et lyseblått silkebånd for å lettere trekke opp kortet fra kamerabasen.
Stempel:  Dåp og "Engel" er fra Kort og Godt.
               "Dåpsbarnet" er fra Norsk Stempelblad.
               Alle de øvrige stempel kommer fra Scrappers Choice. 
               Disse har jeg fargelagt med Copic.


Baksiden har jeg beholdt enkel, med mønsterpapir som er svertet med Distress vintage photo. Til slutt har jeg stemplet med mitt personlige stempel.

 Nå håper jeg du er blitt inspirert å vil delta i utfordringen vår.
Lykke til!    Gleder meg til å se ditt bidrag.

Takk for at du stakk innom bloggen min!
Hyggelig om du legger igjen en kommentar, det setter jeg pris på.


Ønsker dere ei flott helg, 
og HUSK hygiene spesielt i disse Corona tider!
- Mariann -
 


18 kommentarer:

  1. Så sött och helt underbart kort, Mariann. Alla detaljer är helt perfekt <3
    Ha en fin helg
    Kramar Lisa

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lisa 😘
      God helg til dere også. Stor klem

      Slett
  2. Så nydelig kort! Skikkelig delikat. Fint utført

    SvarSlett
  3. Such a beautiful creation, so precious!
    Thank you for following my blog, I am now following yours. :)
    Crafty Hugs, Sherry xx
    Loose Stitches and Unraveled Threads

    SvarSlett
  4. This is zo gorgeous!!! I love the it!

    SvarSlett
  5. This is adorable Mariann, such a sweet baby and fabulous design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    SvarSlett
  6. Hello Marianne. I am your new follower. Your work is stunning. Love this baby card. Wish you happy Easter and all the best in this Corona time.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much 🌷 Happy Easter 🐥 and take care 😉

      Slett
  7. Love this card Mariann. The design is absolutely beautiful and the DD stencil is just perfect for a baby card. Stay safe.
    Hugs
    Gina xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks a lot, Gina. Yeah, I love this stencil from DD, and many more 😉 Stay safe, you too ❤️ xoxo

      Slett
  8. So cute, love the papers, Take care x

    SvarSlett
  9. Great interactive card love the camera stencil
    Carol x

    SvarSlett

Thank you so much for visiting. Please leave a comment so I know you have been here, all comments are read and appreciated.