mandag 20. juli 2020

Bookfolding "H❤️me"

Hei Hei


Her kommer et nytt innlegg fra min samling av bookfolding.

Innser at jeg har en del bøker som er brettet opp gjennom tidene...   Vil legge dem ut her i bloggen etterhvert som jeg finner bildene av disse.

Denne boken brettet jeg til min eldste sønn og hans familie da de flyttet inn i nytt hus i 2015.
Mønsteret er skapt av Jo Black.
Pyntet så permen på begge sider, satte på en blonde og noen blomster ...   og voilá her er resultatet:





Dette var alt for denne gang.

Ha en fin dag!


6 kommentarer:

  1. Hi Mariann,
    I think it's a very nice present for your son and his family in the new home! Very beautifully done! Thank you for visitint my blog, I appreciate it!

    SvarSlett
  2. What a beautiful 'new home' gift Mariann, and so cleverly made.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    SvarSlett
  3. WOW Mariann what a gorgeous house warming gift, I love the folded pages and all of the beautiful embellishments!
    Hugs, Tammy

    SvarSlett
  4. it's a very nice present for your son and his family in his new home! i like the idea
    hugs ellen

    SvarSlett
  5. Åh, så läcker! Så fin gåva och vilket fint minne för din son och hans familj!
    Kram!

    SvarSlett
  6. This is so fabulous Mariann, such a keepsake

    June

    SvarSlett

Thank you so much for visiting. Please leave a comment so I know you have been here, all comments are read and appreciated.