søndag 5. mai 2019

Scrapbooking day hos The PaperCrafting

I går var det cyber crop i The Paper Crafting (TPC).
 Jeg kom litt sent igang, men rakk likevel å få lagd 4 kort. 

TPC hadde lagd 3 flotte utfordringer til oss.


I denne første utfordringen leverte jeg disse tre bidragene:





Ved samtlige 3 bidrag benyttet jeg noen av mine gamle gode KennyK stempel. 
Bare elsker disse.

Basen på det første kortet er hvit bazzil. 
På de 2 neste kortene har jeg brukt kvistkartong som base.
Stemplene er farvelagt med Promakers og Copic Sketch.
Samtlige charms kommer fra Korthobby, hvor jeg også deltar i deres Maiutfording med disse kortene.
Stemplet "GRATULERER" på det første kortet kommer fra KaBoks. Stemplene på kort nr 2, kommer fra Papirdesign. Og til slutt de små stemplene på kort nr 3 kommer fra Norsk Stempelblad.
Mønsterpapir er brukt som bakgrunn på de to siste kortene, 
-og dette kommer fra Dixi Craft.






Her er mitt bidrag til denne herlige utfordringen:


Ble inspirert av de fine fargene i utfordringen. Endte derfor opp med å lage 
et tåteflaske-kort til en liten prinsesse.
Har brukt Dutch Doobadoo stensil, rosa bazzil og mønsterark fra Marianne Design.
Bildet er fra Nellie's og stemplene husker jeg desverre ikke hvem som er produsent.


Utfordring #2 rakk jeg ikke å delta i, men er storfornøyd med dagen. 
Alltid veldig koselig med slikt "scrappetreff".
Gleder meg til neste gang!


Takk for at du stakk innom her!
Hilsen Mariann




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you so much for visiting. Please leave a comment so I know you have been here, all comments are read and appreciated.