fredag 10. mai 2019

Ally's Angels DT Challenge #22 "Louise's 5th birthday"

Kort til mitt kjære barnebarn 

Hei og velkommen,
 
I dag starter en ny utfordring i Ally's Angels som jeg håper mange av dere vil å delta i. 
Den heldige vinneren av utfordringen (som varer fra 10.mai 2019 - 08.juni 2019) vil vinne en fin premie. 
Temaet er også denne gang "Anything goes".
Her er premien 💖
 
Mitt bidrag denne gang er et enkelt kort som jeg lagde til mitt kjære barnebarn da hun fylte 5 år.
De har selv en søt liten hund i familien, så da tenkte jeg det passet med dette herlige stemplet
 fra Kort og Godt M-357 (utsolgt)
Basen på kortet er rosa Bazzil, og jeg har brukt et vårlig og fint mønsterpapir som kommer fra ChatterBox -Greenhouse Bouquets.
Inni kortet har jeg brukt stempel M-302. Også dette fra Kort og Godt.


Takk for at du stakk innom bloggen min,
ønsker deg en fin vår.

Klæm fra Mariann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you so much for visiting. Please leave a comment so I know you have been here, all comments are read and appreciated.