mandag 10. juni 2019

Ally's Angels DT Challenge #23 "Confirmation"

Hei alle sammen!!!

I dag starter en ny utfordring i Ally's Angels.
Jeg håper mange av dere vil å delta her i Challenge #23.
Tema er: "Anything Goes"
Den heldige vinneren av utfordringen
(som varer fra 10.juni 2019 - 08.juli 2019)
vil motta denne flotte premien:


Mitt bidrag denne gang er dette konfirmasjonskortet:
Dette er et kort til ei jente som har hund, - og da måtte jo selvsagt bilde 
av hunden hennes også være med på kortet.
Kortet er laget av kvistkartong som base.
Mønsterark fra Kort & Godt "Konfirmant lilla"
Metallpynt fra Korthobby.


Inni kortet har jeg brukt sort bazzil som bakgrunn.
Samme mønsterark som på forsiden er brukt til vimpler. 
Disse er kuttet ved hjelp av dies fra Papirdesign.
Stempelplate M-274 og stempelplate M-150
fra Kort & Godt er brukt på dette kortet.



På baksiden satte jeg en pengelomme ved bruk av det samme mønsterarket 
som har gått igjen på hele kortet.


Takk for at du stakk innom bloggen min!
Ha en fin sommer
- Mariann -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you so much for visiting. Please leave a comment so I know you have been here, all comments are read and appreciated.